בשעה טובה פתחנו את שירות ה- VOD לחברי ותושבי הקיבוץ

 בשעה טובה פתחנו את שירות ה- VOD לחברי ותושבי הקיבוץ.

 בבעיות תמיכה יש לפנות לשירות הוט בטלפון 1-800-106-161

 מי שלא מצליח לקבל שירות סביר בטלפון זה מוזמן להיעזר בישעיהו.

  בנושא ה-VOD

 

 

 

 

 

1. שימו-לב – ב-VOD יש שירותים (סרטים סדרות וכד') בחינם ושירותים שתשלום!

    מי שלוקח שם שירותים בתשלום יחויב עליהם דרך חשבון הוט!

    אנא שימו-לב שאינכם מזמינים שירותים בתשלום מבלי משים.

   ניתן להקשות על כניסה לתכנים בתשלום ע"י כניסה ל"אזור האישי" הגדרת "הגבלת רכישה" הקליקו לסרטון.           

2. לכניסה לשירותי הוט "VOD" יש להכנס התפריט הימני, ליציאה יש ללחוץ על כפתור "Exit / ESC" בשלט.

    למציאת דרכם בנבכי ה- VOD – אנא מצאו מקורב (בן-משפחה, חבר או כיו"ב) כלשהו שיכול להדריככם.

    לבדיקת תקינות:

3. כניסה לערוץ הבדיקות – בדיקת תקינות התשתית – כניסה לערוץ 450 

    לחיצה על הכפתור הירוק בשלט כנאמר שם.

    ממתין כמה שניות ועולה מסך פירוט נתונים. בשורה העליונה יהיה כתוב מצב "ערוץ החזור" הוא ערוץ ה- VOD.

    מצב – "לא תקין" – ישנה בעיית תשתית – יש לפנות לישעיהו.

    מצב – "לא זמין" – יש לפנות להוט

    מצב – "תקין" – הכל בסדר.

4. כניסה לערוץ ה- VOD – בתנאי שערוץ החזור תקין(!!!) – אם מופיע שם תפריט בחירת השירותים אז הכל תקין.

    אם ישנה הודעה על כך שישנה בעיית שירות כלשהי (בתנאי שערוץ החזור תקין) – יש לפנות להוט.

 

     בברכת כניסה לעידן ההווה... שנהנה כולנו. בברכה, שרון זלצר – מנהל IT אחזקות בית-אלפא

חזרה לדף הבית